~彩虹 永爱掺杂于阳光与雨水之中~

20100221

与你同行

2010年的农历正月初二,有个朋友进了医院~昏迷不醒!这消息顿然让我们束手无策。。昨天,到医院探望了他,见他的眼泪在盘旋,忍不住,哭了出来~我答应了不哭,却守不住诺言,对不起,我也不忍看到此画面,却不懂该怎么面对,晶说,我们要积极面对,我承认了,我真的没有想象中的坚强。

你知道吗,虽然我们并不是那种无所不谈的朋友,可是我却很在意你这个朋友,就是喜欢讽刺来讽刺去,再给你一拳,因为说不过你了~喜欢和你说着你我的窘事,然后再没良心的大笑特笑~很想念那些日子,被你和嘉伦你一言我一语的讽刺着,再狠狠地给你们一人一巴掌!

快起身吧,躺在那里,好咩~?环境又不好,地方又窄,味道又臭,一点都不舒服嘛,快起身,回家,我们一起去喝茶嘛!好不好?答应我啊!一定要起身,我们再好好聊聊啊~

1 comment:

Chandana said...

Hi,

Here's a blog that serves for your spiritual needs, and will surely be a blessing for you!

This blog has messages from the Holy Scriptures, taught by the Spirit of God.
These will teach us how to have God in all the aspects of our lives and have God's rule over every matter :

www.holyoneofisrael-reconciliation.blogspot.com

Have a blessed reading and gladly write back if you need any prayer help.

God bless you and your family.